ویژگی های رنگ آبی و قرمز در دکوراسیون داخلی

ویژگی های رنگ آبی و قرمز در دکوراسیون داخلی

رنگ آبی معمولا برای دکور دفاتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا تحقیقات نشان داده است که افراد در اتاق های آبی کارآیی بیشتری دارند.
مدیر سایت
1398/11/7
0 نظر

رنگ آبی با وجودی که از محبوب ترین رنگ هاست اما یکی از رنگ هایی است که کمترین اشتها را بر می انگیزد. در برخی از برنامه های کاهش وزن توصیه می شود که غذای خود را در بشقاب های آبی بکشید.رنگ آبی به ندرت به صورت طبیعی در خوراکی ها وجود دارد. همچنین رنگ آبی غذا معمولا به عنوان نشانه فاسد بودن و یا سمی بودن آن در نظر گرفته می شود.
دکوراسیون با استفاده از رنگ قرمز به اتاق گرمی و صمیمیت و جذابیت خاصی می دهد. سعی کنید هنگامی که دیوار اتاق را با رنگ قرمز، رنگ آمیزی می کنید قاب پنجره ها را هم رنگ کنید در این هنگام تمام توجهات به اثاثیه و ملحقات آن جلب می شود. بنابراین انتخاب روان شناسی رنگ در دکوراسیون داخلی مناسب برای پرده ها بسیار مهم می باشد. اگر شما درصدد خریداری یک مبلمان به سبک معاصر هستید به شما پیشنهاد می کنیم مبلمانتان را به رنگ قرمز آتشی انتخاب کنید که هم نیاز به مبلمان را رفع کرده باشید و هم مبلمانتان به عنوان یک اثر هنری با سكب معاصر و مدرن در اتاق خود را نشان دهد.
یک رنگ بندی آرام در اتاق چشم را نوازش می دهد. با قرار دادن مبلمانی با رنگ قرمز در اتاق یک نقطه کانونی ایجاد می شود که به آن روح جوانی و شادابی می دهد. با جادوی رنگ ها می توان معایب یک خانه را برطرف کرد، فضای اتاق را بزرگتر یا کوچک تر نشان داد، سقف خانه را کوتاه یا بلند کرد و یا راهروها را پهن و باریک جلوه داد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر